הבוקר בבית הדין לעניני עבודה: שרה נתניהו מול מני נפתלי

    דוד לזר No Comments on הבוקר בבית הדין לעניני עבודה: שרה נתניהו מול מני נפתלי
    9:28
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on כת האיסיים, הפילוסופים והמשמעות היהודית לחיים טובים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רעייתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הגב' שרה נתניהו – תעיד היום בבית הדין לעבודה במסגרת התביעה של אב הבית לשעבר בבית ראש הממשלה – מני נפתלי.

    הגב' נתניהו כתבה בתצהיר שהגישה כי בניגוד לטענותיו של נפתלי, הוא זה שהפציר בבני הזוג להעסיקו כאב הבית במעון הרשמי של ראש הממשלה, "תחילה דחיתי את בקשתו של התובע משום שהתעוררו בלבי ספקות באשר למידת התאמתו לתפקיד, אך לצערי הלכתי שולל אחר הבטחותיו והפצרותיו הרבות של התובע".

    לטענתה, "אילו הייתי מודעת לכך שהתובע סולק מתפקידו ביחידת האבטחה עקב מעורבותו בסכסוך אלים מילולי וגופני, לא הייתי מעוניינת במינויו לתפקיד אב הבית", אמרה.

    כמו"כ היא התייחסה לטענותיו של נפתלי ואמרה כי "סביבת העבודה במעון רה"מ הינה מיוחדת וייחודית, השילוב של מקום עבודה עם מקום מגורים יוצר, מטבע הדברים, סביבת עבודה מורכבת, התובע ידע מלכתחילה מהן דרישות התפקיד וידע שתפקידו מחייב נוכחות בשעות רבות, ולעיתים חריגות".

    נפתלי עצמו טען אשת ראש הממשלה זלזלה בו והתייחסה אליו באופן מתנשא- נתניהו הגיבה לדברים ואמרה כי "מדובר בטענות חסרות כל בסיס אשר נועדו להכפיש את שמי".

    עוד היא טענה כי "תפקידו של נפתלי דורש מידה רבה של אמון, מסירות ונוכחות אישית, כמו גם דיסקרטיות ושמירה על פרטיותי ופרטיות בני משפחתי. התובע הפר את כל עקרונות היסוד הנ"ל בחוסר תום לב, כאשר התראיין בכלי תקשורת רבים".



    0 תגובות